سلام : )
ی مدت طولانی گذشت . خیلی زود گذشت
هیچ وقت فکر نمی کردم انقدر نزدیک شم بهش
27 هفته تا کنکور :)
خیلی روزای سختیه برامون دعا کنین .
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40