برآنچه گذشت ،آنچه شکست ،آنچه نشد ... حسرت نخور ؛زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد ...
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: زندگی,زندگی و دیگر هیچ,زندگی زیباست,زندگی خصوصی,زندگی چیست,زندگی پس از مرگ,زندگی در آمریکا,زندگی نامه,زندگی شیرین,زندگی شعر, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 11:15