دلم برات تنگ شده . شب آخر یادته تا 2 شب من کنارت بودم دستتو گرفته بودم . چشات بسته بود ولی میدونم ک میفهمیدی چقد برات دعا کردم . واسه همیشه رفتی . حالا منم دلم میخواد بیام پیشت . من افسرده نیستم ک بخوام آرزوی مرگ کنم فقط دلم تنگ شده .. دلم گرفته . دلم گرفته از همه . میدونی ک چی میگم . چرا من نمیتونم بیام پبشت ؟!
تنها کسی که میتونم باهاش حرف بزنم و آروم شم تویی . تنها کسی که خیلی دوسش دارم . تنها کسی که بعد این همه مدت حتی واسه یه لحظه هم که بهش فکر میکنم اشکام میریزه .
امروز خیلی برام سخت گذشت . خیلی
از یادم نمیره .. هیچ وقت
کاش هیچ کس شب تولدش اینطوری نباشه
تولدم بود .
مبارک باشه رها :)
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43