RAHA :(

خرید بک لینک


دلم برات تنگ شده . شب آخر یادته تا 2 شب من کنارت بودم دستتو گرفته بودم . چشات بسته بود ولی میدونم ک میفهمیدی چقد برات دعا کردم . واسه همیشه رفتی . حالا منم دلم میخواد بیام پیشت . من افسرده نیستم ک بخوام آرزوی مرگ کنم فقط دلم تنگ شده .. دلم گرفته . دلم گرفته از همه . میدونی ک چی میگم . چرا من نمیتونم بیام پبشت ؟!


تنها کسی که میتونم باهاش حرف بزنم و آروم شم تویی . تنها کسی که خیلی دوسش دارم . تنها کسی که بعد این همه مدت حتی واسه یه لحظه هم که بهش فکر میکنم اشکام میریزه .



امروز خیلی برام سخت گذشت . خیلی

از یادم نمیره .. هیچ وقت

کاش هیچ کس شب تولدش اینطوری نباشه


تولدم بود .

مبارک باشه رها :)


کجایی سهراب ؟...

ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت: 1:27

صفحه بندی