شعور چیز خوبیه ! ازش فاصله نگیریم

خرید بک لینک


اگه تغییر دادن یه چیز تو دنیا دست من بود مطمئنا کاری میکردم که همه به یه اندازه شعور داشته باشن ..

یا همه بی شعور !.. و یا با شعور

چون میدونم چقد میتونه سخته باشه گذروندن زمان با یه آدم بیشعور

و فهموندن چیزی به این آدم

غیرقابل تحمل ترش اینه که به شعور خودش اطمینان داره و فکر میکنه با شعورترینه

ولی کاری نمیشه کرد .


من فقط متأسفم

.




این کتاب ، کتابِ عجیبیه .. فکر منو متمرکز کرد رو خیلی چیزا



اگه بخونیدنش میفهمید چرا :)


کجایی سهراب ؟...

ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 448 تاريخ: دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت: 5:22

صفحه بندی