هعیییی نمیتونم :(

خرید بک لینک

آزمون ۶ اسفند روهم دادم ... تراز :( ... ۱۸ بهمن تصمیم گرفته بودم ک دیگه بخونم بازم نشد .. نمیدونم باید چیکار کنم .. نمیتونم درس بخونم حرفای بقیه هم هیچ تاثیری نداره .



مطمئنم که یه روز پشیمون میشم :(


کجایی سهراب ؟...

ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت: 5:22

صفحه بندی