آزمون ۶ اسفند روهم دادم ... تراز :( ... ۱۸ بهمن تصمیم گرفته بودم ک دیگه بخونم بازم نشد .. نمیدونم باید چیکار کنم .. نمیتونم درس بخونم حرفای بقیه هم هیچ تاثیری نداره .
مطمئنم که یه روز پشیمون میشم :(
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52