هعی :(

خرید بک لینک



در من کودکی هست
ایستادهبر بام خانه
با دستهای باز
با میلوحشیانه به پرواز
در منکودکی هست
نشسته برلب حوضی قدیمی
زیر پلکهایش موجی از
ماهی ودریا و ساحلی حقیقی
در من یککودک جسور
از تهتاریکی خیز بر میدارد
در آغوشمیگیرد
کسی را کهاز تنهایی ترس دارد
کسی کهاندوه چشم هایش را
هیچ کسدیگر ندارد
کودکی کههرشب وقت خواب می پرسد
گنبد بهاین کبودی
چرا منبودم و تو نبودی ...

:(
کاش امروز خوشحال باشم
کجایی سهراب ؟...

ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 13:15

صفحه بندی