اصلا انتظار همچین چیزیو نداشتم ... اصلااا .. من فردا با چه رویی برم مدرسه ..
شرط گزاشتیم من گفتم نتیجه بازی 3 بر 1 به نفع پرسپولیس :/// .. یکی از استقلالیای آتیشیه کلاس گف اگه اینطوری نشه ک مطمعنا نمیشه اسمت میشه صغری :// خیلیم جدی میگف .
فک میکنم استقلالیا این دفه رو شانس آوردن (خیلی خوشحال نباشین )
وگرنه مگه میشه آخه ؟!!!
و اما
دربی بعدی :)
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28