من یک پرسپولیسیم :/

خرید بک لینک

اصلا انتظار همچین چیزیو نداشتم ... اصلااا .. من فردا با چه رویی برم مدرسه ..

شرط گزاشتیم من گفتم نتیجه بازی 3 بر 1 به نفع پرسپولیس :/// .. یکی از استقلالیای آتیشیه کلاس گف اگه اینطوری نشه ک مطمعنا نمیشه اسمت میشه صغری :// خیلیم جدی میگف .




فک میکنم استقلالیا این دفه رو شانس آوردن (خیلی خوشحال نباشین )

وگرنه مگه میشه آخه ؟!!!




و اما

دربی بعدی :)


کجایی سهراب ؟...

ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 9:53

صفحه بندی