گاهی وقتا باید یه نقطه بذاری
.
باز شروع کنی، باز بخندی، باز بجنگی، باز بیوفتی و محکم تر پاشی...
گاه باید یک لبخند زیبا به همه سختی ها بزنی"
:)
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: گاهی باید یه نقطه بزاری,گاهی وقتا باید یه نقطه بزاری, نویسنده: بازدید: 64