گاهی وقتا از تموم آدمای این زمونه
از نبودن یه همدم،واسه حرفامو شنیدن
دلم میگیره
گاهی وقتا توی تنهایی و بیصدایی شب
از سکوت توی خونه
از نبودن نگاهی،واسهءیه لحظه دیدن
دلم میگیره
کجایی سهراب ؟...
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 0:58